Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 25 november 2014

Gisteren even wat paniek.

De berichten heb ik toch maar beter verwijderd.
Ik had het ineens steenkoud, heb het nooit koud!
De overgang van zomer naar winter haalt mij vaak een beetje onderuit.
Ik ga wat leuke foto's uit mijn bestand zoeken en plaatsen.
Berg papieren zakdoekjes naast me!


Zomaar wat foto's en als ik me niet zo lekker voel heb ik geen rust in bed!
En zeer bedankt voor de twee reacties in mijn privé.
Over de foto's....
Heb ik ze onbewust gekozen vanwege hoe ik mij voel?

9 opmerkingen:

  1. Gossie Walter dat was me toch even schrikken. Ik keek naar de symptomen, en daar kwam hartinfarct uit. Gelukkig valt het mee. Echt blij dit te horen. In ieder geval duidelijk geworden dat je me niet koud laat al had jij het heel koud.

    lieve warme groet en zonodig helende knuffel Karel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij zegt het en ik was er idd bang voor. Dank voor je reactie Karel.

      Verwijderen
  2. opgelucht dat je hier toch terug bent na de zorgelijke berichtjes
    nu even uitzieken Walter, gelukkig niks ernstig aan de hand

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat het weer beter met je? Kalmpjes aan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch een APK laten doen bij de dokter......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja... wat stom toch hè, hoe een mens zich soms plots even heel druk kan maken ;-)
    Gelukkig viel het dik mee... hoop dat de kou weer wat weggetrokken is en verder : SNEL WEER BETER WORDEN.
    Groetjes en beterschap gewenst, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker uitzieken Walter, komt vanzelf weer goed.
    Je doet gewoon even mee met een deel van Nederland, de griep slaat toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig griep, dat is een opluchting. Had nog een bericht voor je achter gelaten, maar deze kwam weer eens niet door. Nieuwe poging dus bij deze. Griep goed uit verras ons met mooie beelden. Beterschap Walter.

    BeantwoordenVerwijderen