Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 26 november 2014

Ook Poppie slaapt veel.

Denk echter niet dat Poppie een vorm van griep heeft,hihi.
Warm en koud, fit maar ook erg moe.
Onzin, gewoon erg moe!
Gister toch even laat naar de supermarkt gelopen, ik dacht dat ik eten wou!
Getverderrie, ik kwam met een fles bronwater thuis!
En vooral erg draaierig.
Heb nog op internet gekeken naar wat er nu heerst.
Ik blijk de enige te zijn. Hahaha!
Maar over de supermarkt...ik werd misselijk van alles wat ik zag!
Kan toch raar gaan hè.
Als ik me echt niet goed voel trek ik mij altijd terug.
Leuke foto's zoeken?  Goed idee!
Nieuwe laptop blijkt ook niet alles te zijn,hihi.
Ineens weg, nu tweede kans.


5 opmerkingen:

  1. Een lekkere pan kippensoep maken, daar knap je vast weer van op...!!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch Walter, vraag me af, ben je nog naar de dokter geweest? Wat je beschreef waren toch heel duidelijk tekens van een hartinfarct, ook het plotselinge ervan, en nu de nawerkingen die je beschrijft, dat heeft niets met griep te maken.
    Sterkte he. lieve warme groet Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn oma zweerde ook altijd bij de kippesoep.....
    Maar in dit geval sluit ik me aan bij Kagib, laat die APK doen bij de dokter. !!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziek Walter, klinkt niet goed. Zorg goed voor jezelf hoor, neem wat Kagib zegt ter harte!. Bouillon is beter dan mineraalwater. Mooie oogjes heeft Poppie. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen