Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 3 november 2014

Omdat alles wel goed komt?


Blogberichten kun je beter kort houden....
Gelukkig zijn geeft extra zorgen. Je hebt dan wat te verliezen, begrijp je.
Een rare sprong, er zijn van die tv programma's waarin ze mensen laten zien die in hun eigen vuil omkomen.
Ik heb werkelijk en diep van binnenuit begrip voor ze.
Bij mij schoten in mijn leven ook regelmatig de touwtjes uit handen.
En ik ken de pijn en de schaamte. Dus ben ik in feite een rijk mens.
Ik ben er nog en leef niet in de puinhoop waarin mijn oudste broer gestorven is....
Oudste broer was jonger dan ik ben toen hij totaal dement stierf in een huis voor daklozen.
Levenslang drugs en drank en God mag weten nog wat meer allemaal, vanaf zijn 16de.
Mijn ouders gingen er regelmatig kapot aan. 
Wist je dat een heel hoog IQ een mens kan doen verloederen?
Mijn IQ weet ik niet maar mijn EQ lijkt me vrij hoog!

Vergeet bijna dat je blogberichten beter kort kunt houden...tenzij.
Maar daar had ik ooit een dagboek voor.

Deze komende twee weken moet/wil/ga ik orde op zaken stellen.
Te beginnen bij de 50 euro p.w. test.

Verder ben ik een zeer gelukkig mens omdat ik weet dat alles goed komt.
Hihihi...

Maar wat ik niet vergeten mag, ik had weer een zeer gezellig weekend met J.
J. die natuurlijk gewoon Jan heet... ;-)
Zaterdag zittend in de zon, die al snel achter de huizen verdween.
Tja, het is november!


4 opmerkingen:

  1. Succes met de 50 euro test...!
    We zullen hier vast kunnen volgen hoe het gaat.
    Goede start van de nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het keven is je broer dus ook niet in de kouwe kleren gaan zitten. Wat een afschuwelijk verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gelukkig dat je wat te verliezen hebt, want als je niks te verliezen hebt, dan was je nu niet gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen