Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 8 november 2014

Stel je eens voor, je hebt een weblog en je gaat h...




Ooit heb ik het wel eens gedaan, berichten gewoon herhalen, maar eigenlijk is het mijn eer te na..

Eigenlijk een vervelende foto, ik was 5 jaar jonger en wist niet wat ik nu weet.
Een appeltje voor de dorst.
Een adamsappeltje.
En wat ishet toch fijn dat we niet alles van te voren weten!
Geniet maar van je weekend..
Ook als er misschien weinig te genieten valt.
Doe gewoon 2 dagen alsof.
Dat geeft ruimte!
Scheelt het als ik zeg;
Ik geef om je?



 

5 opmerkingen:

  1. Om elkaar geven is prachtig. Bovendien is het heel gemakkelijk én gratis! Goed weekend, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar lekker van het weekend Walter...!
    Er is een zonnetje beloofd, dus dat is al erg prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vroeger en nu...5 jaar is al weer een tijdje geleden, maar ik zie je dit toch nog doen.
    dit weekend moet ik weer gaan werken, dus dat is al niet zo fijn, maar ik ga nu seffes en morgen genieten, maar eerst mijn blogjes afgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij dat ik niet alles van te voren weet, want als ik alles van te voren zou weten.... dan weet ik het en kan ik het daarna nooit meer niet meer weten......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bij ouder worden gebeurt dat vaker, herhalen :-p
    heb ik ook al hoor

    BeantwoordenVerwijderen