Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 21 december 2014

Beetje rondhangen tot....


Met de fiets boodschappen doen is heen en weer rijden in deze drukke veel te veel boodschappen tijd.
Tot en met begin januari druk, druk, druk.
Zelfs ik haal waarschijnlijk weer teveel in huis!
Even een beetje loslaten dat ik moet bezuinigen.... ;-)
En van de 'instanties' heb ik nog niets gehoord en dat terwijl ik toch na 23 december in de 'overgang' zit!
Dan ga je ineens twijfelen..is mijn AOW aanvraag wel aangekomen?
Aan paniekerig doen heb ik geen behoefte.
In januari duik ik er wel weer bovenop.
Nu even behoefte aan gezelligheid en zorgeloos genieten van deze dagen.
Ik heb er gelukkig extra een extra reden voor.
Een Roermondse reden!
Smile!




4 opmerkingen:

  1. Zo is het nu eerst maar lekker genieten van alles wat er staat te gebeuren.
    En vooral samen fijne dagen en veel plezier...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Walter voor jou en Jan, Prettige Kerstdagen en voor 2015 de Allerbeste Wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En als dan die Roermonder een Goudse reden heeft .......
    Die teveel in huis gehaalde kaas en wafels zullen dan wel op komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen