Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 8 juni 2010

Wie wil dit nou niet!

Je even heerlijk uitrekken in het vroege ochtendzonnetje
in alle vertrouwen;
Het baasje zorgt wel voor me!
Ik ga er ook maar eens meer op vertrouwen dat het "baasje" wel voor me zorgt!

19 opmerkingen:

  1. Leven als god in Frankrijk zeggen we hier
    en dat ziet er bij deze poes ook zo uit!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enof jouw baasje voor je zorgt!

    't allerbeste krijg je keer op keer voorgeschoteld! ;-))

    't is aan jou om ervan te genieten!
    of niet ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig toch als je zo'n baasje hebt.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gevoel wat het poezebeest heeft...

    Kom ik je een persoonlijk
    GOEDE dinsdag (hele dag maar meteen) wensen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou er zijn er ook die het veel slechter hebben getroffen, maar ja... wij die goed zijn hart... die hebben idd geluk :D

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach wel ja walter, het baasje zorgt goed voorje het universum reikt je alles aan wat je nodig hebt, al zijn het de zwarste lessen, het is tóch goed voor jou :-)

    vertrouw daar maar op:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms zou een mens willen
    dat hij een poes mocht zijn :-)
    Koester je in deze dag!
    Groetjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi moment, mooie gedachte ... ja, jij zorgt goed voor jezelf.
    (Nu regent het weer bakstenen; koffiepraatgedoe.) Heb een goede dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mijn ochtend heb ik doorgebracht in bed en direct ga ik terig proberen te slapen want bij nachtpost lukt me dat niet zo, ik ben al jaloers op uw poes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gelukzalige foto van de poes
    ik ga mij straks ook even uitrekken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eigenlijk is "koffiepraatgedoe" een prima gedoe!
    Misschien dat ik het toch maar weer eens in ere ga herstellen...(@@@)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat hebben we allemaal toch makkelijk praten soms... tjee.. doe ik daar ook aan mee?
    in dat geval:
    op de knietjes, strek je armen en gooi die kont in de lucht!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan jou het schelen, Mariëlle!
    Gewoon af en toe even gezellig meelullen, dat hoort ook bij het leven...Hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o lalala, eindelijk :o) een dikke kus en een bank vooruit :o)
    Ik laat je wat weten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heerlijk zeg
    dit is pas een poezenleven!!!!
    ga ik nu ook doen hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat ik maar eens spinnend en knorrend mn mandje op ga zoeken.
    Dus wens ik je weltrusten, mooie droompies, en morgen fris en fruitig op, evenbeeld van... hihi
    kuzzie

    BeantwoordenVerwijderen