Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 8 juni 2010

Wat leerde deze dag mij?

Nee, zo ga ik heus niet elke avond mijn bed in hoor, hahaha!
Tegenwoordig lukt het mij goed (de omstandigheden zijn gelukkig momenteel gunstig) om in bed liggend de dag los te laten en makkelijk in slaap te vallen.
Lukt het je om er luchtig mee om te gaan dan kan het ook eens aardig zijn om op die manier naar de dag te kijken; "Wat ben ik vandaag tegen gekomen en wat heb ik daarvan geleerd"?
Over mezelf en misschien ook over de ander....
En kijk eens of je aan negatieve gevoelens een positieve draai kunt geven. Met een beetje inzet lukt dat volgens mij bijna altijd.
Ach, weet je...als je overdag bewust met de dingen omgaat heb je eigenlijk nog maar één ding te doen in bed. (wat slapen betreft dan)
Lekker gaan liggen en een beetje wegdromen totdat je ineens in de ochtend wakker wordt en kan denken;
"Gut, wat ben ik gister weer lekker in slaap gevallen!"
Nog even een up-date;En dan kom ik aan het eind van de dag een situatie tegen waarbij ik mij behoorlijk opwind.Dus ga ik al mijn Welterusten stukjes zelf maar eens teruglezen.
Eerlijk gezegd weet ik nu al dat ik makkelijk in slaap zal vallen, want mijn eindconlusie is inmiddels; "Bekijk het maar met je onzin!"
Grappig hè, zo een up-date!



Slaap lekker.

3 opmerkingen:

  1. er was effe een storing blijkbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op elk moment van de dag mooi om te bekijken en te beluisteren, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien kwam dat laatste op je pad om te ervaren dat je niet alles een positieve draai kunt geven ;-) maar dat alles er gewoon mag zijn. Er vrede mee hebben zoals het is. En als dat zo is kan je het ook weer positief noemen??

    BeantwoordenVerwijderen