Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 11 december 2014

Vlammetjes....en onzekerheid.


Waarin vinden we nog zekerheid tegenwoordig?

Een financiële basis opdat je kunt voorzien in je noodzakelijke behoeftes.
En dan bedoel ik de werkelijk noodzakelijke.
Dak boven je hoofd, gas en licht en geld om te kunnen eten.
Zou bijna internet vergeten, want zonder internet begin je niet veel meer tegenwoordig.

Voor al het andere zijn creatieve mogelijkheden te verzinnen!
Zorgelijkheid is een raar ding, je kunt het misschien met je verstand in banen leiden, maar iets daaronder blijft knagen.
Knagen totdat je weet waar je aan toe bent.

'Alles komt goed'.....
Het schijnt een motto te zijn van deze tijd.
Wel het bonnetje bewaren!
;-)

1 opmerking:

  1. Ik heb de bonnetjes bewaard weet enkel niet meer waar ik de meeste gelaten heb.
    En ruilen kan niet, en geld krijg je ook niet terug, en voor je het weet heb je aan al die bonnetjes ook niks meer. En dat is dan wel een zekerheid in dit leven.

    BeantwoordenVerwijderen