Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 11 december 2014

Whats app jij al?



Misschien wel vooral een vrijgezellen ding of iets voor mensen met een veraf relatie... ;-)
Maar een wonder is het, typen en foto's van het moment doorsturen.
Zelfs een gesproken bericht door sturen!
Stel...je woont in Gouda en de ander in Roermond en stel..
je kan elkaar maar één keer in de 2 weken live ontmoeten..
Ja, dan is het toch geweldig dat dit allemaal kan!
En ook nog even skypen voor het slapen gaan.
Gewoon elkaar toch nog even zien.
Twee weken overbruggen is dan goed te doen.
Ongelooflijk hoe snel de techniek is gegaan!

Natuurlijk doet de NS ook wonderen...
Als ik in de trein eens naar de wc moet dan heb ik werkelijk te doen met de dames die 'moeten'.
Jakkes, je zal er maar op moeten gaan zitten!
Nee, tegenwoordig drink ik geeneens een kop koffie meer voordat ik ga 'treinen'..
Ik hou het liever droog in de trein!

7 opmerkingen:

  1. Techniek staat voor niets, en geen enkele afstand is te ver.
    Alles kan overbrugt worden, met een internet verbinding.
    Sommige treinstellen hebben gelukkig nog een wc, heel veel ook niet meer, dan wordt het nog nijpender.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, als je koffie drinkt moet je vlugger naar het toilet, ik drink dat dus ook niet meer juist voor het vertrek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij houden het bij sms, Facebook en Skype. Tot nu toe heeft niemand me goed uit kunnen leggen wat het voordeel van whats app boven sms is. Wanneer Salem in Egypte is, is het alsof hij heel dichtbij is. Vroeger moest ik 2 weken op een brief wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk zijn we een stel smeerkezen op die openbare toiletten, maar welke Kees is die smeirge ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jakkes k zal er aan denken moest ik ooit nog eens in nederland treinen, maar t zal hier vast niet beter zijn, k ga nooit op de trein naar het toilet

    sms, mailen, fb en blog, dat is het modernste wat ik doe haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de trein naar het toilet, liever niet.

    Dat jullie skypen kan ik me helemaal voorstellen, dat gaat tussen jullie twee. Veel sociale media kunnen mij gestolen worden. Er ligt tegenwoordig met de snelheid van twitter meteen van alles op straat en dat geldt ook voor de fotografie met het telefoontoestel. Maar ja ik ben nogal van de privacybewaking en waarschijnlijk ouderwets, dat moet dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen