Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 januari 2015

De afstand en de rust op Spijkerbed.

Ook al zien we elkaar niet zo vaak als we zouden willen...
Meerdere malen per dag hebben we contact.
En dankzij het wonder van de huidige techniek kan ik deze rustige foto plaatsen.
Gemaakt door Jan.
Een rustige foto als mogelijk begin van een zeer rustig Spijkerbed.
De maand januari brengt mij niet veel inspiratie tot bloggen.
Rustig aan dus.

3 opmerkingen:

  1. Verheug je maar op de dagen wanneer samen zijn wel mogelijk is.
    Januari is altijd een saaie maand na al het feestgedruis.
    Mooie zondag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in rust genieten, eens een wandeling doen, liefst zonder regen :-)
    en de dagen vliegen dus zien jullie elkaar vlug terug

    BeantwoordenVerwijderen