Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 4 januari 2015

Onze levens.




Het schrijfstuk zat al helemaal in mijn hoofd.
Hier noemen ze het een blogbericht.
Nieuwjaar is eigenlijk onzin, elke dag is immers een nieuwe dag, maar toch vinden we steun in regels en rituelen. 
Kruidenstokboter met Chinesetomatensoep...dat hoort toch eigenlijk niet?
Onze levens? Hadden die niet anders horen te zijn?
En als je dan Rutten of Obama bent, of Wendy van Dijk of Sjors Kloenie (hihi), Tina Turner of Bret Pit of...dat je jij bent die hier leest of ik die hier schrijft?
Of dat ik was die ik was toen ik via mijn vak tussen de rijke mensen bivakkeerde.
Inmiddels heb ik mijn soepie op en mijn stokje.
En terwijl Maxima even in haar neus pulkt en Willem z'n kont afveegt na het poepen, kruip ik maar weer voor de tv.
Afwassen doe ik morgen wel.

3 opmerkingen:

  1. Succes met de afwas....!!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rutten zijn !!?!!... alsjeblieft zeg, ook jij kan te ver gaan... !
    En mijn leven had anders moeten zijn, maar mijn leven is niet anders....
    Veel plezier met de afwas....

    BeantwoordenVerwijderen