Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 3 januari 2015

Woensdag voelde als zaterdag.


Moet je er bipo/pipo voor zijn om wat rommelig in het hoofd te raken met die afgelopen dagen?
En kun je je voorbereiden op een eventuele inbraak?
Tja, misschien van noodnummers opslaan op je mobiel.
Maar mijn mobiel liet het af weten, juist toen!
Rommelige dagen, maar vooral ook gezellige dagen...
Toch blijft er een lichte paranoia achter door die inbraakpoging.
Waarom staat er geen telefoonnummer op de factuur van de slotenmaker??
Mijn aardige buurman had voor mij gebeld, ik vermoed willekeurig.
Met bipolariteit word je weer behoorlijk geconfronteerd als er te veel onverwachte dingen gebeuren, maar thats life! Bipo of niet.
Meestal tracht ik het persoonlijke te veralgemeniseren. Dat is mijn idee over hoe te bloggen.
Een dagboek moet het nou ook weer niet zijn.
Straks verklap ik nog dat mijn reserve sleutel onder de linker bloempot naast mijn voordeur ligt.
Je moet er toch in kunnen als je je sleutels verliest!

Als ik dan toch even persoonlijk mag zijn...
We kunnen niet in de toekomst kijken, het gaat zoals het gaat en het zal gaan zoals het zal gaan.
Maar met J. heb ik het erg gezellig.
Een toekomst invullen is leuk als je 20 bent.
Die toekomst is heel anders uitgepakt, maar ik heb er wel 2 fijne zoons aan over gehouden.
Ik zal het maar gewoon zeggen;
Deze blogberichten schrijf ik vooral voor mezelf.
Natuurlijk mag je meelezen!
;-)

Nog wat foto's van het feestgedruis, samen met J.

4 opmerkingen:

  1. Je kunt veel zelf voorbereiden, maar lang niet alles.
    Sommige dingen overkomen je of je wil of niet en daar moet je dan naar beste vermogen mee dealen.
    en vooral genieten van de dingen die goed gaan...!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iets zo onverwacht grijpt erin. Ik zou me ook heel raar voelen. Voor mijn gevoel lopen ook alle dagen door elkaar. Dat het nu zaterdag is vind ik heel vreemd. ik voel me een beetje als Alice in Wonderland. Ik wens je een gelukkig en gezond Nieuwjaar met Jan nu ook in je leven. Voor hem ook een Gelukkig Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Walter, ik vind het helemaal leuk hoe gezellig jij/jullie hebben zitten tafelen, dat zijn momenten waar je nu echt van kan genieten, ik gun het je van harte.
    Veel plezier en blijf je momenten koesteren!
    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De toekomst is het volgende moment, niet meer......

    BeantwoordenVerwijderen