Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 23 maart 2015

Huisvrouw zijn valt niet mee.


Nou ja, huisman is eigenlijk nog erger!
Ik ben er niet op getraind.
Als 3 zonen hoefden wij werkelijk niks!
Zelfs kostgeld betalen toen ik werkte en nog thuis woonde hoefde ik niet.
Honderd jaar geleden gaf ik mijn moeder waarschijnlijk 25 gulden per maand.
Maar eerlijk gezegd zou ik het niet meer weten.
Al vele, vele jaren ben ik, min of meer, man alleen.
Een huis op orde houden vind ik een stevige klus, en je zal toch nog 2 kids hebben en een vervelende luie kerel die verzorgd wil worden na zijn werk en die denk dat jij lekker vrij bent de hele dag en kan doen wat je wil!
Met z'n luie reet op de bank en jij maar heen en weer lopen met bier en chips.
'Schat, staat de Bokma koud?'
Naar ik hoop is dat soort mannen een uitstervend soort...
Dus..ik had nog een pakje 'Maggi' shit in huis, ooit een reclame aanbieding.
Pfff, eigenlijk is dat niet echt mijn ding.
Maar ik dacht; Kom, laat ik eens gek doen!
Nu komt het ergste....
Het was waanzinnig lekker!
(Helaas krijg ik geen reclame vergoeding van Maggi.)


(En van de Jumbo tv reclames gaan mijn tenen krullen!)
:-))

7 opmerkingen:

  1. Je hebt nog jaren te gaan, en nog gelukkig tijd genoeg om een en ander aan te leren.
    Veel heb je vast al wel in je vingers... :-)
    Suc6 met alle huishoudelijke klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een gewone huisvrouw gebruikt die zakjes van maggi ook hoor, je bent heel normaal walter.
    Zelf gebruik ik (bijna) altijd alles vers, maar een keer een zakje kan geen kwaad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geri, soms mislukt het plaatsen van een reactie. Drukken op verkeerde dingen, nee dat werkt dan niet! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik dit zo lees, zijn we toch best wel geëmancipeerde mannen ......
    En ik vraag me af waar al die alle doende verzorgende mamma's gebleven zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, mijn moeder was wel heel erg, ze leefde alleen voor haar kinderen...

      Verwijderen
  5. Huisvrouw of huisman, als je ergens 100% voor gaat dan lukt het zeker! :-)

    BeantwoordenVerwijderen