Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 2 mei 2015

Weet je nog hoe laat het was?


Volgens mij was het rond vijven.
En waar was je mee bezig dan?
Een beetje aan het fotograferen..
Verder niks?
Was begonnen met koken, moest het aanpassen want ik wilde pasta.
Wat moest je aanpassen dan?
O, het bleek een nasipakket en had geen zin in nasi.


Dus je maakte er een pastasaus van.
Ja, althans een poging..ik had nog zeer weinig olijfolie in huis.Gelukkig genoeg tomatenpuree.
Ik doe er maar weer eens veel knoflook in, krijg toch geen bezoek.
Nee, uit je bek stinken is niet leuk voor de ander, maar ik zie dat je bankhoes erg in de vouw is!
Ja, die moet weer eens gewassen, zit ie weer lekker strak.


Je had wierook aan,zie ik..
Vind ik soms lekker, meestal meer die waxlichtjes met waxgeur, slaat minder op mijn keel.
Ga je nog iets leuks doen dit weekend?
O jee, ben jij er ook al zo éen? Alles moet altijd leuk, fijn en gezellig zijn!
Heb je ineens een rotbui?
Ga zo door en ik krijg er een.
Oké, sorry...hoe was het weer bij je dan?
Best goed, nog een beetje fris.


Morgen is het zaterdag en dan zet ik dit bericht erop.
Ow, leuk ook met mijn vragen erbij?
Ja natuurlijk ,anders heb ik geen bericht!
Dus je bent alleen dit weekend?
Nee, met mijn kat, nou goed!
En natuurlijk altijd met jou...
Dag en nacht en overal.

Ik heb nog wel wat vragen eigenlijk..
Volgende keer graag, anders brandt mijn saus aan!






5 opmerkingen:

  1. Ik hoop toch dat we je na deze conversatie een gezellig weekend kunnen wensen.
    Geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ze aan mij zo'n vragen beginnen e stellen, dan start ik al niet goedgezind, hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tweegesprek met jezelf. Dat loopt niet altijd goed af...Hoe dan ook een goed weekend gewenst, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij hebt dat dus ook, dat je wel eens zou willen weglopen van jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om chagrijnig van te worden..................

    BeantwoordenVerwijderen