Tja, heb inmiddels honderden stuks eigen werk liggen, maar...
commerciéel was ik nooit.
Mijn werk kwam altijd al...recht uit mijn hart,
Hield mij nooit bezig met; is het wel verkoopbaar?
Gek genoeg begin ik de drang te voelen om te exposeren.
Niet om eraan te verdienen
en
zeker niet om 'bekend'te worden.
Dus op deze leeftijd kreeg ik ineens die drang.
Ik ga het proberen!


Geen opmerkingen:
Een reactie posten