Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 9 mei 2018

Dame gezocht;


Gezellig, een dame op de koffie.
Niet voor mijzelf, integendeel!
 Maar voor een oudere man, hier uit mijn groep.
Het zou hem zo goed doen, hij is het type man waarvan je kan zeggen;
Een mens hoort niet alleen te zijn.

Nu zal je denken dat het een grap is, nee hoor zeker niet.
Natuurlijk kan ik dat zelf niet gedaan krijgen en de zorgverlening hier?
Die doen vanuit zichzelf, werkelijk niets voor de mensen.
Tenzij je écht voor je rechten gaat opkomen, zoals ik dat zelf tot vermoeienis toe blijf doen! 

En ja, het is me gelukt om het zakgeld te krijgen van 10 euro p.w. in plaats van de 7.50.
Dat was allang zo bepaald, maar niemand stak er een poot voor uit!

Nou, ik wel dus...want ik ben al dat onrecht hier meer dan spuugzat.
Het wordt zelf met terugwerkende kracht geregeld! 

Dus ga ik voor hem verder met het zoeken naar een gezellige en warme dame.
Want wie niet waagt...die niet wint!

3 opmerkingen:

  1. € 10.... voor je het weet ben je kapitalist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je goed geregeld Walter, het is toch te gek voor
    woorden dat ze niet geven waar je recht op hebt. En inderdaad
    uiteraard met terugwerkende kracht, ze pikken gewoon geld van
    jullie, trouwens net als zoveel andere zaken die ze niet naar
    behoren behandelen.

    Wat ik me afvraag Walter, is er nu een bepaald plan van behandeling
    waarin het duidelijk zal worden wanneer daar een einde aan komt?
    En nog veel belangrijker hoe het dan verder gaat, of laten
    ze alle bewoners letterlijk in hun vet gaarkoken zonder enige hulp?
    Snap er helemaal niets van. Zijn er geen afspraken gemaakt met je zonen
    of je broer hoe de toekomst eruit komt te zien.
    Heb bewondering voor je hoe jij je staande weet te houden
    in deze bizarre, horror situatie.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige reactie, Josephine! Ik sta juist op het punt een nieuw stukje te schrijven...alsof het zo moet zijn!
    Het gaat heten; 'De Levende confrontatie'.
    Al jouw vragen zullen de komende tijd via dit blog behandeld worden, niet zozeer alleen met betrekking tot mijn eigen situatie, misschien wel integendeel zelfs.
    Want jouw goeie vragen hebben, wat mij betreft ook alles te maken met wat er in deze tijd mis is.
    Nog steeds mis is!

    BeantwoordenVerwijderen