Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 28 juni 2018

Gisteren was weer zeer vermoeiend spannend!




Een kijkje achter de schermen van de creativiteit!


Het enig wat ik erover kan zeggen;
Sommige dingen kunnen je opluchten en zijn in staat je geest een nieuwe boost te geven!

Een mens is nooit te oud om te leren.
Maar ook nooit te oud om een totaal nieuwe ervaring te ondergaan.


En nee, het was geen ponypark Slagharen, geen Efteling en zelfs geen;
Disneyland Paris!

Maar vandaag schijnt het weer een stralende blauwe dag te worden
Een blauwgele dag, en samen mengt zich dat tot een prachtig groen

Ai, ai, ai er schuilt een poët in me, laat maar lekker schuilen, want ik ga lekker het zonnetje in!

Yihaaaa!!!!!

🙌💥

6 opmerkingen:

  1. heerlijk , deze gedachte
    je zit echt goed
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zolang het je maar een boost geeft!

    wordt je post eigenlijk gecontroleerd Walter?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar mag ik niets over zeggen An..Maar het bloggen op zich geeft mij een enorme boost. Trouwens via de statistieken kan je heel goed inschatten door wie en waarom mijn blog door niet-leden bekeken wordt. Handig he, hihihi @@@

      Verwijderen
  3. Geniet lekker van die zon. De planten doen het er ook zo goed onder, met een beetje water. Lve grt, H.

    BeantwoordenVerwijderen