Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 7 juli 2018

HIJ en weer de eerste avond met z'n 3!


Het voelde fijn en vertrouwd om weer met z'n drieën van gedachten te kunnen wisselen.
In alle drie was de opluchting en de verademing voelbaar, gelukkig zonder enige vorm van opgefoktheid. Fijn, werkelijk fijn!

Henry en Orlando waren oprecht benieuwd naar de belevenissen en ervaringen van Androlyn.
Dus op verzoek vertelde Andro-Lyn graag zijn/haar verhaal;
"Lieve mannen van me... het leek vast een impulsive beslissing van me om zo plots alles achter te laten. Zelfs ik vond dat!"
En gelijk verslikte de lachende Lyn zich even in het subtiele slokje witte wijn...

"Maar die beslissing kwam regelrecht uit mijn hart!'
"De stap bleek echter veel meer consequenties te hebben dan ik kon vermoeden. Ik bleek nog vol met angsten , onzekerheden en verwachtingen te zitten".
"Om te beginnen bij Het Gebouw...dat op zich maakte al veel angsten in mij wakker...En dan die ontmoeting met de bizarre vrouw! Ook zij riep van alles in mij op, dingen waar ik al nooit meer over nadacht....Maar mannen, vertel mij nu een stuk van julie verhaal, want vanaf nu hebben we alle tijd".

Haar lach veranderde nu in de warme glimlach..
Orlando en Henry keken elkaar even aan en zonder woorden wisten ze gelijk wie van hen 2 zou beginnen te vertellen.
En HIJ, Orlando begon als eerste....

Haha, een typische wordt vervolgd afsluiting!



2 opmerkingen:

  1. Ja, Walter, ik was inderdaad ook verwonderd over alles wat in Androlyn wakker werd. Ik had t idee dat ze/hij al vrij van alles was, dat ze/hij daarom Androlyn heette, zo zie je maar weer hihihi

    BeantwoordenVerwijderen