Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 5 augustus 2018

Hij...Andro-lyn combineert!

Vrienden, ik zal jullie mijn droom vertellen, maar eerst even over mijn gesprek met...en ze keek hem liefdevol aan.
Binnenkort, zeer binnenkort ga ik voor een langere periode terug naar het gebouw.
Andro hield nu even stil en gelijk sprong de denker in!
Maar Lyn, wat jammer...we hebben het zo leuk nu en er gebeuren prachtige en bijzondere dingen!
Waarom nu ineens weg?

Het is nodig Henry, het blijkt dat ik daar nog iets af te maken heb en 'onze' oude man heeft me bij deze beslissing geholpen.
( De man keek nu zeer verbaasd en hield zijn mond)
Gelijk sprong Orlando in; Ik heb ook iets aan te kondigen, vrienden!

En Henry maakte gelijk van de gelegenheid gebruik door Lyn te verzoeken om haar droom te vertellen...Hij vond het er ineens wat rommelig aan toe gaan en Henry hield nou eenmaal van duidelijkheid en overzicht, dacht hij.

Androlyn pikte inderdaad gelijk de droomdraad op en zei;
Mijn droom lijkt achteraf te maken hebben gehad met de beslissing die ik vandaag genomen heb.
Ik droomde namelijk over het reeds aangekaarte Niets!
In die droom liep ik rond in...het Niets, maar eenmaal wakker besefte ik dat het eigenlijk het Gebouw was. Het Gebouw symboliseerde het Niets, maar tegelijk ook...Waarheid.
Niet dé waarheid, nee gewoon Waarheid.
Tja,wat konden de anderen nog anders doen dan stil worden?

Na een kort moment vroeg de oude man aan Orlando om zijn aankondiging dan maar te doen.
Terwijl Henry onrustig op zijn stoel zat te draaien, vertelde Orlando het volgende;
Vrienden, schrik niet...ik had al een tijdje het plan om een klooster in te gaan.
Natuurlijk maar voor een periode hoor!
Waarom ik jullie niet eerder op de hoogte heb gebracht is dat ik er zeker van zou zijn dat ik wist wat ik zou gaan doen.
Ik heb er zelfs de juiste kleding voor aangeschaft!

Henry schoot in de lach en flapte eruit;
O, je gaat zeker naar een travestietenklooster?
Gek genoeg moest alleen Androlyn hier om lachen, en met een rood hoofd bood Henry zijn excuses aan. Sorry, mensen...het was een foute grap.
Ach, eigenlijk zat niemand er mee.
Zeker niet meer toen Orlando de afbeelding liet zien van zijn aangeschafte kleding.




De man stelde zowaar een koffie-pauze voor!
Koffie met snijkoek.

(wordt vervolgd)

1 opmerking: