Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 17 september 2018

De week begint én ook het nieuwe onderwerp!


Hier was ik even in Japan,
want...alles kan!
😏


Toch niet over de rechten van de mens, hoop ik?
Pff, geen zin in hoor, op maandagochtend, liever iets leuks!
Oké, ik zal me inhouden want straks houd ik geen bezoeker meer over.

😭
Dan begin ik gewoon met een leuke foto
en een vrolijk bericht.
Ik had een heerlijke dag gisteren!

Was de jouwe ook zo?


Mocht je nou toch benieuwd zijn naar die mensenrechten...


Komt zo, beetje veel werk nu, hihihi
Oké, we beginnen;
Voor wie zijn deze mensenrechten juist erg belangrijk?
Natuurlijk voor de minder bedeelden!
Hier zijn de eerste 10: tijd is 4:03 uur
1. Iedereen wordt vrij en met gelijke rechten geboren.
2.De mensenrechten gelden voor wie je maar bent, waar je ook bent.
3.Je hebt recht op leven, vrijheid en veiligheid.
4.Slavernij is verboden.
5.Martelen is verboden.
6.Je hebt recht op erkenning van de wet.
7.De wet is voor iedereen gelijk.
8.Als je onrecht is aangedaan, moet je rechtsbescherming krijgen.
9.Je mag niet zomaar worden opgesloten, of het land uitgezet.
10.Je hebt recht op een eerlijke en openbare rechtzaak met een onafhankelijke rechter.

Laten we deze eerste 10 maar eens onderzoeken, want;
Stel, je vindt dat één van deze rechten voor jou geschonden wordt,
waar kan je terecht en hoe doe je dat als je geen geld of macht hebt?
En daar begint het al!
Deze rechten hebben we dus allemaal,
en daar sta je dan.
Prachtig dat die rechten er zijn?
Zelf herken ik er al 4, zijnde
wet 9, wet 8 en wet 3 en wet 10.
 Maar ik word niet gehoord en zelfs niet serieus genomen!

Volgende keer zijn er weer 10 wetten aan de beurt.

💁


















2 opmerkingen:

  1. op een rechtbank word je volgens mij wel serieus genomen
    recht is recht
    zet je hoofd op genieten en maak er een mooie week van
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, die Lutje toch, want daar gaat het juist om...Mijn hoofd staat, tussendoor, altijd op genieten! 3x @@@ voor jou... :-)

      Verwijderen