Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 17 september 2018

Dan toch maar even samen koffie drinken?



De rust zelve waakt over ons!


Uiteindelijk is alleen ook maar alleen
en dat 'alleen' willen we nou eenmaal niet altijd.
Toch is het soms erg lekker, gewoon effe alleen jezelf zitten zijn.

Vandaag deel ik het met je...
( Hihi, ik doe in ieder geval alsof, want als je er niet bent dan ben je er niet!)
Zal ik maar beter eerlijk beginnen?
Zelf ben ik er nu ook niet echt, want ik heb dit bericht vannacht al geschreven..
Maar natuurlijk kom ik straks kijken of je er was en of je wat geschreven hebt!

Tja, je blogt of je blogt niet!
Zelf voel ik me wel goed, mede dankzij het feit dat er één bepaalde verzorgster op vakantie is.
Wat een rust!
😆

Oké, dit was dan mijn verhaaltje in de koffie-pauze.
Fijne dag nog!
😉


Geen opmerkingen:

Een reactie posten