Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 7 oktober 2018

Het Leven lost het op.



Alles op z'n kop.




Wonderlijk tot welke inzichten je komt als je loslaat...
Dan ineens besef je...
Je hebt je lang genoeg druk gemaakt en het was goed dat je je woede uitte
en al die strijd was niet voor niets...
En wat die boosheid op 'mensen' en hun systemen betreft...
Laat dat maar los, want inderdaad, het Leven lost het op.
En dat 'ja maar' dan?
Laat vooral dat maar aan het Leven over.
Laat maar los, want....
het Leven lost het op.


Welterusten!





6 opmerkingen:

  1. Walter, het zal aan mij liggen maar ik raak het spoor bijster in je blogs.
    Vaak weet ik niet wat ik waar moet zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas begrijp ik niet wat je bedoelt, Ferrara...Maar door de omstandigheden druk ik mezelf op deze manier uit.

      Verwijderen
  2. alles komt wel goed, wordt ook eens gezegd, maar alles heeft wat hulp nodig!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Walter ik haal altijd uit elkaar agressie en assertiviteit. Boosheid, agressie komt vaak voort uit onmacht. Maar assertiviteit is als het ware bevrijdde boosheid. Dan kun je nog waar nodig heel krachtig en duidelijk zijn, grenzen aangeven, maar dan past het echt in dat moment. :)

    BeantwoordenVerwijderen