Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 8 oktober 2018

Over wat bloggen voor je kan betekenen.


Goede morgen!

ZON-nebloem.

En dan heb ik het niet over vloggers, want die volg ik niet.
Maar gewoon over de oorspronkelijke blogger!
Vandaag ga ik eens iets vertellen over;
ZON-nebloem (Lutje).


Haar blog inspireert mij al vanaf het begin van onze bloggeschiedenis.
Alleen al haar humor, er gaat bijna geen moment voorbij of ik raak al vroeg in de morgen daar ontzettend vrolijk van.
Letterlijk zit ik dan soms achter dat laptopschermpje hard te lachen!
Maar ook op de rechtstreekse manier waarop zei de dingen aan de kaak stelt
en in feite daardoor op een warme manier zeer confronterend kan zijn.

Als dat alles je niet zou inspireren, tja dan.....
Mij inspireert het in ieder geval op alle vlakken van het mens-zijn.

😀😂😊😏😎



1 opmerking:

  1. mooi dat andere bloggers je kunnen inspireren
    er valt altijd wel iets van elkaar te leren

    BeantwoordenVerwijderen