Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 20 november 2018

Lachwekkend of...belachelijk!

De ochtend koffie.





















Let's have a party!

Vrij recent is onze tafelgenoot overleden.
Hoe is mijn lezers bekend...
Sinds kort is er een nieuwe dame op zijn leegstaande kamer komen wonen
.Werkelijk een bijzondere dame!

Het was erg gezellig aan 'onze' tafel geworden..
Kan iemand al raden wat er gisteren gebeurde?
Plots moest zij haar plaats ruilen met een zeer stille man van de andere tafel.
Ja...want deze stille man had volgens de e.v.v.ster te veel last van de kou op die plek.
En dan te bedenken dat deze man al jaren op die plek zat?
Voelen jullie al nattigheid?
Nee, ik niet, want voor mij was het glashelder...
Er werd teveel openlijk gepraat aan 'onze' tafel!
Wat een doorzichtige leugen werd er gebruikt...
Lachwekkend of ... belachelijk!

En zo heb ik het meer meegemaakt want
ze probeerden altijd alles te regelen zodat er verdeeldheid ontstond.
Stel je toch eens voor dat ze gaan delen wat er hier aan bedrog ontdekt wordt.

Dan heb ik goed nieuws voor 'het' personeel'.
Dit bedrog wordt al jaren in de groep besproken.

Toen ik iets over deze verplaatsing opmerkte, sprak de 'leidster';
Nou meneer Kas, wat leuk dat u dit nog mee kan maken, aangezien u binnenkort vertrekt.
Heeft ze nog niet door dat mijn vertrek iets heel anders zal gaan betekenen?

Lees nog maar even de titel van dit stukje, trouwe volgers...

😇

( En zoals jullie merken; namen noem ik niet!)

Overigens 'Bedgeheimen' gaat achter de schermen nog steeds zeer heftig door.
Maar, zoals je gemerkt hebt is het een besloten blog .
Slechts toegankelijk voor 5 spijkerbed volgers. 
Tegenwoordig is het een Bad-secrets blog!


6 opmerkingen:

  1. tja Walter, als die meneer het koud heeft.....
    maar ik geloof dat dus ook niet
    eigenlijk moesten ze blij zijn dat jullie zulke leuke gesprekken aan tafel hebben
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede morgen Lutje! Eerlijk gezegd waren ze daar al nooit blij mee...

      Verwijderen
  2. Duidelijk zijn ze aan het manovreren.... Aan jouw/jullie tafel wordt teveel gepraat en dat nog wel met een nieuwe komst/dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lia, gelukkig weet ik dat jij kennis van zaken hebt, dank je...@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foeifoeifoei. Er is werkelijk geen enkele mogelijkheid om je eigen keuzes te maken. Heftig Walter. Hopelijk duurt je overplaatsing niet lang meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat ik juist nu een programma op tv zien dat over fascisme gaat! Het was werkelijk alsof letterlijk het regiem van hier beschreven werd...
      Ja, ik moet werkelijk verder gaan met waar ik actief mee bezig ben.
      Onrecht aan de kaak stellen!

      Verwijderen