Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 20 november 2018

Hier hoort echt koffie of thee bij!



Er wordt hier gigantisch gemanipuleerd!
Want...
Toen ik vanmorgen voor mijzelf én de groep opkwam
werd er met leugens en het zogenaamde "dat moet zo"
gereageerd door degene die dienst had! (Namen zijn altijd opvraagbaar via mijn e-mail adres)
Verder trachtte ze mij naar m'n kamer te sturen!
Pardon, snotneus!

Ze presteerde mij te zeggen; Meneer Kas, wilt u zich er niet mee bemoeien!
Wederom; pardon snotneus, ik trek al 3 jaar dag en nacht met deze mensen op!
Mensen die zo gehersenspoeld zijn dat ze niet meer voor zichzelf op durven of kunnen komen!
Uit angst voor represailles ....
Toen ik mijn mond bleef opendoen zei ze;
U doet maar!  
Trouwens u gaat hier toch binnenkort weg...

O ja, is dat zo?
Want weg zal ik hier pas zijn als alle onrecht en schandaal van hier aan de kaak zijn gesteld!

Op mijn nieuwe adres ga ik daar gewoon mee door.
Gelukkig heeft de Savelberg een prima reputatie!
En dan nu maar even de koffie of thee-pauze!





5 opmerkingen:

  1. Super, Walter. Een weerwoord spreken (nergens zou een persoonlijke opinie gedoofd moeten worden) is enorm goed en bovendien kom je zo niet alleen voor jezelf op! Enorm vreemd milieu daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen hartelijk dank voor jullie steun!

    BeantwoordenVerwijderen