Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 20 november 2018

De '10 euro zakgeld' dag!



Redden jullie het met 10 euro per week?
Ook al doe ik alles absoluut sober, ik niet!
Maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ik alle recht heb om met Veritas te gaan stoppen
en via de Savelberg organisatie prima afspraken kan maken,zodat mijn bijdrage aan hen verzekerd is!
Gewoon een kwestie van het instellen van automatische afschrijvingen.
Precies zoals ik dat altijd al gedaan had, waardoor ik nooit een 'wanbetaler' kon worden...

En dan nu 'de warme douche'...Op dit moment zit mijn baard weer even in de 'kleurspoeling'.
Jakkes, wat stinkt dat spul!
Maar grappig vind ik het wel...
Dat gaat dus straks letterlijk een warme douche worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten