Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 17 november 2018

Mooi weer spelen is onze ondergang! (de Koffie-pauze))




Mooi weer spelen kán ik niet
en zal ik zéker niet doen.
Daardoor ben je niet alleen ontrouw aan jezelf
maar vooral ook aan je medemens!


Dit werd mij vannacht ingefluisterd en het noemde zich;
Jouw Geweten
De stem van het Hart
Ondersteund door een gezond verstand.

Zijn jullie al aan koffie toe
oftewel een pauze ?


Ik in ieder geval wel!




2 opmerkingen:

  1. ja even pauze, daarom zit ik hier
    terug van een wandeling

    tja, doen alsof, met de glimlach zeggen het gaat goed terwijl je pijn verbijt, doen we dat niet allemaal, mensen hebben er geen boodschap aan, hebben vaak al genoeg met zichzelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...maar ik ben blij met je eerlijke reactie!@@@

    BeantwoordenVerwijderen