Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 16 december 2018

Hoe neem je afscheid van de aparte zondag?


In ieder geval opgelucht!
Bij leven en welzijn (je weet maar nooit hier!)
vier ik volgende week mijn 'laatste' verjaardag in mijn nieuwe, echte huis!!!
Laatste omdat ik dat jaar daarop in een andere leeftijdscategorie val, zit, lig of loop...



Ja,ja alweer bij leven en welzijn!
Dus mocht je je nu afvragen;
Waar hangt die Kerst-Kas-Krans nu weer uit?
Hopelijk gewoon in bed in deze 'afbouw-kamer'!

Komt ie weer;
Slaap lekker en
Bij Leven en Welzijn
zien jullie mij morgenochtend weer!






2 opmerkingen:

  1. Wat ik me afvraag Walter, zijn de meubeltjes en stoelen die je daar
    hebt van Slingedael of van jezelf??? want dan kan je de ruimte daar
    best leuk vullen als het laatste zo is.

    In ieder geval voor nu SLAAP LEKKER, bij leven en welzijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen het bed is van hier, maar daar krijg ik een ander voor!
    Verder heb ik zelf al heel veel kringloop meubeltjes hier gekocht, dus dan wordt vast weer nóg gezelliger! :-))

    BeantwoordenVerwijderen