Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 27 december 2018

Inmiddels 3:18 in de nacht;



Was reeds zeer vroeg in slaap gevallen...
We hadden gegourmet , voor mij had ze vegetarisch gehaald!
Nogmaals, wat een goede en persoonlijk gerichte zorg hier!
Wederom zeer uitgebreid!
Wat een ongelooflijk verschil met Sl. ...
Zouden ze daar niet de ogen uit het hoofd moeten schamen?

Maar reeds rond half 11 was ik weer klaar wakker en ben rustig aan bezig gegaan.
Nu ga ik even wat koffie drinken en 2 sneetjes kerstbrood eten,
....momentje....
Gedaan, maar tis een ochtendbericht geworden, nu nog even slapen en dan.....


De dag nadat ik vertrokken was, deden ze dit met Slingedael !  
Wel wat erg rigoureus  hoor...                                                                 

5 opmerkingen:

  1. dat slapen komt ook wel goed, als ik hier alles zo lees komt het heel goed met je, en daar ben ik blij van
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor je om te vernemen dat ze te Gouda heel wat anders, hartverwarmender gericht zijn op hun bewoners! Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het maakt mij ook blij. Fijne dag, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen