Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 27 december 2018

Van de hel naar het paradijs?


Zo schijnt er toch nog zonlicht van deze kant af mijn huis in!
Het is nu alweer veel meer in orde, heb er zelfs een bureau
gemaakt voor dat raam!


Maar laat ik vooral toch realistisch zijn...
Was het een hel daar voor me?
Ja, dat was het wel degelijk!
Maar ik heb er het beste van gemaakt, creatief als ik ben....
Nachtmerries heb ik er nog wel van, soms noem ik mijn huis hier...'ik ga weer even naar mijn kamer!"
Bizar,maar dat gaat wel slijten.
En over het feit dat het hier net de hemel voor mij is...?
Laten we het maar beter het gewone 'menselijke' leven noemen, met de wetenschap dat er overdag altijd wel iemand zal zijn waar je een beroep op kunt doen...

Gelukkig zijn er pal bij weer boeiende foto-objecten!



4 opmerkingen:

  1. Wat ben ik ontzettend blij voor jou met de nieuwe omstandigheden. Ik geniet er gewoon een beetje van mee. Veel succes daar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het doet me werkelijk deugd als anderen me-genieten!
      Een geschenk op zich...@@@

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk toch te lezen Walter dat je na zo'n drie
    marteljaren [kun je wel zeggen] eindelijk weer een normaal
    leven hebt terug gekregen, en dat je heel tevreden bent over
    hoe alles daar gaat. Echt ideaal deze omstandigheden, en zeer
    handig ook dat je eventueel als het nodig zou zijn je gebruik
    kan maken van de faciliteiten daar.
    Je huis ziet er al heel gezellig uit, dat heb je snel voor elkaar
    gekregen. Ben benieuwd naar de fotoserie die je straks gaat plaatsen.

    Slaap Lekkerrrrrr
    Toedelsssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn voor je Walter. Richt je blik op de toekomst hier en laat de herinneringen aan SD maar snel vervagen. Op naar een succesvol 2019.

    BeantwoordenVerwijderen