Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 20 december 2018

Is het dan morgen echt zover?

Zeg maar; m'n licht staat op groen!

Dit wordt mijn laatste dagverslag.
Vooral geschreven voor mezelf en natuurlijk mogen mijn trouwe bezoekers meelezen.
Tja, m'n laatste foto's van hier....
Die komen pas in het nieuwe jaar!
Steeds aangevuld gedurende deze dag.
8:32 Aan het weggooien en reeds besloten wat ik hier laat.
Weet je nog dat ladekastje waar de spiegel, de boeddha, de planten en alle andere creatieve uitingen op stonden?
Dat kastje laat ik hier, hij heeft zijn dienst volbracht....
De glastafel laat ik ook hier, net als het kleine koelkastje.
Wie weet heeft de volgende er iets aan en pikt daar de positieve energie van mee!
Verder ga ik alles zo compact mogelijk inpakken, dat scheelt vast enorm veel ruimte in de 'verhuis'.
En tussendoor zoveel mogelijk ontspannen.
Je mag het ook yoga en meditatie noemen.
Mág, maar hoeft niet!
😊 
Ga nu weer effe verder, tot straks!
Ben er weer en....
het gaat erg goed!
Steeds overzichtelijker en steeds 'minder' losse spullen.
Er is hoop!
Zowaar, ik word ineens giga geholpen!
Zou mijn stilzwijgende pacifistische boeddhisme dat toch op de valreep zijn vruchten afwerpen?


Misschien vinden jullie het raar...
maar ik ben dankbaar dat ik ben die ik ben.
En voor de allereerste keer verheug ik mij enorm.
Gewoon...verheugen!


De allerlaatste blik...
Hoe anders kan die zijn dan in zwart en wit.

Toch beter maar heftig in kleur!!!





6 opmerkingen:

  1. ik ben echt blij voor je
    vanaf morgen gaat alles anders zijn
    en laat dit achter je, laat het je niet achtervolgen!
    Morgen een nieuwe start, maak er een mooie toekomst van
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog 1 dag en dan...…..nu mixed feelings, he? Maar het komt goed. Straks ga je bijkomen, verwerken en je nieuwe leven beginnen. Hiep hoi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes morgen Walter. Dat de verhuizing maar voorspoedig mag verlopen en jaaaah dan een nieuw begin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik leef met je mee, Walter. Spannend... Nieuwe ervaringen en ook andere gevoelens staan morgen voor de deur. @@...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SPANNEND... nog maar 1 nacht en dan op naar je nieuwe plek. Veel succes morgen en een lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes morgen met de verhuizing Walter, wat een
    verademing zal dat zijn. Op naar een totaal ander leven,
    weer een normaal leven zal ik maar zeggen.
    En dan nu alleen nog maar dat ene nachtje dat voor je ligt,
    wat zal alles vreemd voelen nu. Hoop dat er morgen een warm
    onthaal zal zijn in de Savelberghof, en dat je daar fijne mensen
    om je heen zal vinden. Sterkte met alle gevoelens die nu waarschijnlijk
    door je hoofd en lijf gieren, hou je taaiiiiiiiiii 🍀

    Toedelsssssss
    Josephine @@@

    BeantwoordenVerwijderen