Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 december 2018

Wow, alles gaat ineens razend snel!



Morgen 'Stilte-dag'.....
Dat gaat een enorme drukke Stilte-dag worden!
Man, man ,man...wat blijk ik toch enorm goed te zijn in regelen, kan mezelf nog nauwelijks bijhouden!

Maar het gaat goed met me, fantastisch zelfs en over het hoe, wat, wie en waarom geef ik jullie vanuit mijn woning te Savelberghof 31, uitgebreid verslag.
Een leuk kerstverhaal misschien of...
Op de 23e a happy Birthday story, dan zit ik in mijn laatste zestiger jaar!
En dan te bedenken dat het leven tegenwoordig pas of opnieuw, bij de 70  begint...

Om mijn ouwe-dag hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken.
Ze noemen het ook wel;
Forever Young!




4 opmerkingen:

  1. Oeps, bij treasure de a vergeten! Dat vergeef ik mezelf maar, omdat de schat uiteindelijk evengoed in mij is.."-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te vernemen dat het goed met je gaat of, beter nog, fantastisch. Beste wensen voor je aankomende tijd en 'vrijheid'! @@ We zullen je verslag dus lezen, vanuit Gouda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik zal het allemaal graag gaan schrijven en fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het beste kerstverhaal, jij hebt je nieuwe herberg gevonden

    BeantwoordenVerwijderen