Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 24 januari 2019

Bloggen lukt even niet.





Geen idee wat er is, maar m'n hoofd is er niet bij.
Niks voor mij!
Morgenochtend kennismaken met mijn nieuwe huisarts.
Veel is er nog steeds niet in orde en dat maakt me rommelig.
Ligt niet aan de dames hier, integendeel.
Dus bloggen...beter even niet!
Haal vast m'n schade wel weer in...
Nu gaat het werkelijk even totaal niet.
Erg vervelend.
Tot spoedig.



6 opmerkingen:

  1. Toch heb je stiekem een blogstukje geschreven, Walter! ;-)
    Tevreden over je nieuwe huisarts?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, ik ben een doorzetter! De huisarts ga ik morgen ontmoeten, het zal wel goed zitten...
      Moet alweer lachen, dank je. Zo stiekem was het nou ook weer niet hoor! :-)

      Verwijderen
  2. Welterusten, Walter! We horen je mettertijd wel weer. @-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen door wat er allemaal nog geregeld moet
    worden en blijkbaar veel tijd in beslag neemt je wat
    moedeloos maakt, het komt vast goed allemaal maar duurt
    gewoon te lang. Fijn dat de dames daar hun uiterste best voor
    je doen. De schade haal je ongetwijfeld morgen weer fris en
    fruitig in, daar twijfel ik niet aan.

    Voor zo meteen SLAAP LEKKER Walter.......

    Toedelsssss
    @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het komt wel goed Walter,
    geef het tijd,
    een nieuw begin
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen