Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 14 januari 2019

Dat wat je gisteren dacht...


...dat kan vandaag voorbij zijn,want gisteren dacht ik;
dit schrijf ik pas morgen op!

Laat ik het nou vergeten zijn!

Ik kan er natuurlijk gewoon een koffie-pauze van maken
en aan mijn lezers vragen;

Hebben jullie misschien een tip waar ik over zou kunnen schrijven?

Tips die ik meteen ga verwerken; 

Doe maar gewoon bij 'reacties; 

💁😉
Helaas vanwege de nieuwe wet op privacy mag ik er geen namen bij zetten
en ook mag ik jullie niet vertellen welke bloggers mij op dit moment enorm inspireren;
Zo mag ik de volgende namen NIET noemen;
Joo expo
Terrebel
Elly's magazijn
en altijd natuurlijk ZON-nebloem
al die anderen noem ik maar niet, want dat gaat mij teveel advocaten kosten....
 😎

Deze foto is gerechtelijk beschermd
en mag daardoor niet gecopuleerd worden..

8 opmerkingen:

  1. tips niet Walter, en eigenlijk heb jij die ook niet nodig, ik kan hier nu al niet volgen met je schrijfsels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. An toch, wat zeg je me nou!!! ( Bedank voor deze tip; minder schrijven!) :-)))

      Verwijderen
  2. Ik voel met fotorantje mee, ik raak bij jou het spoor ook wel eens bijster, maar dat heb ik geloof ik al eens opgebiecht. Neemt niet weg dat ik wel alles lees, maar niet altijd reageer. Probeer eens een schrijfveer om richting aan de schrijverij te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps te snel op publiceren gedrukt. Schrijfveren vind je hier onder label inspiratie. http://heldenreis.nl/schrijfveren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk ben ik tevreden over mijn schrijverij...heb geen ambitie om professioneel te gaan schrijven, dit doe ik louter als een creatief plezier...En zo vreselijk ingewikkeld schrijf ik nou ook weer niet!
      Vind het wel bijzonder leuk dat je er zo op reageert, dank je!@@@

      Verwijderen
  4. Met niet kunnen volgen bedoelde ik de hoeveelheid aan postjes 😊
    Ik begrijp alles heel goed 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, is dat hét! Daar is een simpele oplossing voor...alleen datgene lezen waar je zin in hebt! Maar ik dacht dat dat vanzelfsprekend zou zijn...Pff, ben helemaal gerustgesteld! @@@

      Verwijderen