Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 14 januari 2019

Dat wat was, dat wat komt...




Over dat wat was kunnen we het makkelijk hebben, het was...!
Maar over dat wat komt, tja daar zit natuurlijk een laagje hoop omheen!

Over dat wat was, ga ik nu zelf even teruglezen en aanvullen
met de boodschap dat mijn spirituele vriendin mij gister om 12 uur belde.
Stond bijna op het punt om over te gaan geven...
maar het veranderde in een vreugdevolle overgave aan ons gesprekje.
Ze hielp me gelijk uit een boze droom; dat ziek zijn is niet anders dan
de overschakeling naar een nieuwe situatie!
En dat de bewoners van daar mij misten...
Tja, ik hen ook wel hoor!
😢

Maar  toch steeds weer blij met deze vriendin!

En wat er komen gaat, tja dat zal toch echt mijn eigen toegezegde giropasje moeten zijn!
Dan kunnen dingen als mijn paspoort e.d. eindelijk geregeld worden...

Helemaal lekker voel ik me nog niet...

Iedereen een fijne week gewenst met een tikkie beter weer?
🙋


4 opmerkingen:

  1. een beetje de weerbots van alle toestanden geweest
    rustig aan maar je draai nu vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig weer berichten. Ik schrik gisteren een beetje. Het is nogal wat wat je meemaakt Walter. Ik vind het idioot dat je nog niet bij je geld kunt. Is het bed nu in orde? Lag je nu ziek op een matras op de grond? Het maakt me boos, hoor.

    Lekker doorgaan met je nieuwe leven. Misselijk of niet, ziek of niet. Je zult zien, er komen mooie tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ligt gelukkig niet aan hier, zij doen voor alles ontzettend hun best.
      Het is puur de nasleep van de tekortkomingen van Slingedael.
      Ach, dat ellendige bed...ik ben een doorzetter, maar lag idd ziek op de grond ( matras) Ben gelukkig weer kiplekker.
      Als dat bed echt niet gaat lukken, gaan ze hier trachten om mij toch, via een speciale bijstand een ander bed te bezorgen...
      Hier op zich voel ik me geweldig!

      Verwijderen