Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 14 januari 2019

Het voordeel van de Nachtberichtgeving;

3:30 uur, nacht.


Niemand is verplicht dit te lezen of om op te reageren...

Maar dat is met al mijn blogs zo!
😆
Na mijn slaapbericht ben ik...
actief geworden!
Zelfs nog yoga en meditatie gedaan, geïnspireerd door..
(dat lees je morgen)
Heb mijn 'medicinale ontbijt' reeds 
klaargemaakt voor morgen ochtend, want stel dat ik weer ziek wakker word!
Foto's bespaar ik je..heb ze niet gemaakt.
En geïnspireerd door een andere blogster ben ik nog gaan schilderen ook!

De kans is groot dat ik nu eindelijk slaap...

🙏

3 opmerkingen:

  1. goeie raad is niet altijd goed
    iedereen is anders
    goed slapen is niet iedereen gegeven
    er zijn zoveel tips , maar welke past bij jou
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je ziek zijn niet doorgaat hoor. Brrr nooit leuk. Dat van die verkorte versie is een uitkomst he en herkenbaar. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen