Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 10 januari 2019

De liesbreuk en de foto's!


Die viezigheid langs de rand zit er waarschijnlijk al 95 jaar op geplakt.
Ze konden er natuurlijk niet bij om het schoon te maken.
Goedkope ranja en biskwie leidde tot dit soort vervuiling.

Schrik niet!
Er komen geen foto's bij van mijn liesbreuk...wel van het bed waar ik nog steeds niet
op heb kunnen liggen.
Het staat al weken beneden, dus ik slaap op de grond, waardoor ik 's nachts slecht mijn bed uit kan om te moeten plassen. Tegenwoordig wel zo een keer of 6!
Opstaan vanaf een matras op de grond is slecht te doen voor een man met...een liesbreuk!

Nu help ik met het demonteren van dit onmogelijke bed!
Komt het nou van na de eerste wereld-oorlog of van na de tweede?
Het zal toch niet zo zijn dat Jezus hier nog op geboren is???
Slingedael is uiteindelijk een christelijk instituut.

Je ziet het al, van een verende bodem is geen sprake!
Daar deden ze niet aan in strafkampen...


Goed straks gaan we, met liesbreuk en al, het verder proberen...mocht het uiteindelijk in mijn flat terecht komen, dan kan het bed zo hoog worden afgesteld dat ik liggend een lamp kan ophangen!
Het is echter wel een massief ijzer frame, dus nu maar hopen dat de stroomdraden uit de buurt van het frame blijven!

O, en de groeten van Lies...
Die hangt zowat op de grond.

Trouwens, Lies heeft haar grote vraagtekens of dit antieke kreng wel in de lift past!
(Bedoelt ze nou mij of het bed?)

🙊

3 opmerkingen:

  1. Zou dat bed , natuurlijk met de hulp van 'stevige kerels' eventueel niet langs de trappen naar boven gebracht kunnen worden...? Voor de rest: wat een gevoel voor humor hier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Humor is soms het enige wat ons door situaties heen kan helpen...
      Gelukkig wordt het bed wel steeds lichter door er zoveel mogelijk af te halen.
      Als het trappenhuis(3 hoog) dan nog de enige optie is, scheelt het wel de nodige kilo's.

      Verwijderen