Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 11 januari 2019

Feng Shui toepassen in je nieuwe verblijf!

Kijk, je kan natuurlijk een expert laten komen...
Waarom niet als je het geld er voor hebt?
Een echt nieuwe-tijd  beroep, het draagt werkelijk bij aan
'De Totale Verandering' van ons mens-zijn!
Het zal ons een nieuwe en ruimere, creatieve energie bezorgen...

Tot zover over de prijzige experts, ik gun het ze van harte!
Maar stel, je kunt er geen extra geld aan besteden...geen probleem.
Verdiep je er gewoon een tijdje in via bibliotheek en internet!
Je zult merken dat een handeling als Feng Shui daadwerkelijk iets voor je kan doen...
Meer gevoel van ruimte en vrijheid in je huis en meer inspiratie tot creatief bezig zijn!



Op deze manier ben ik nu bezig in mijn nieuwe huis...zorgen voor een ruime en vrije doorloop.
Plekjes creëren die je op nieuwe ideeën brengen en je fantasie prikkelen..
Ga zo maar door!
Ik hoop werkelijk dat je er net zoveel plezier aan gaat beleven als ik al tijden doe...
Zelfs toen, in die bizarre cel op Slingedael!
Dat plezier heeft mij werkelijk gered!!!
🙆

2 opmerkingen:

  1. je doet dat goed dat inrichten
    straks kan je iedere flat gaan aanpakken, wat extra centjes voor jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen