Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 16 januari 2019

Het stukje dat ik zou gaan schrijven...schrijf ik nu!

Binnenkort verhuis ik met mijn laptop
naar deze ruimte.
Het wordt mijn officiële kantoortje!
🙆

Het begrip iets opgeven, dat ken ik niet!
Ziek of niet ziek
ik ga vrolijk door als wie ik ben!
Ach, noem me maar een geval apart
of liever nog; Een apart geval!
😁
En natuurlijk ga ik al mijn blogs,
ja..zelfs Bedgeheimen
vullen met een positieve benadering!

Weer of geen weer, vandaag ga ik eens even in de stad winkelen
om o.a. mijn Lebara internet weer een maand te verlengen.
Zonder tv aansluiting, ach dat was geen ramp
maar zonder internet!
Dat had een stuk moeilijker geworden!

Na die tijdlange blogonderbreking ben ik werkelijk niemand vergeten
en ook recentelijk niet na die korte onderbreking..

Dan maar vrolijk eindigen met dit bericht?
Hier, waar ik mij nu bevind voel ik me geweldig thuis!
Fijn dat jullie er ook weer zijn!

💚

2 opmerkingen:

  1. Prettige dag dan maar, Walter! V.w.b. je tv...in Italië kun je op twee manieren ook via Internet gratis vele tv-films, fictions, programma's en documentaires na afloop nog bekijken. Dat zal toch ook in Nederland wel zo zijn? Vraag maar eens na, mocht het je interesseren. Doeg...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip, Lia...Er wordt voorlopig hier nog aan van alles hard gewerkt. Ik houd jullie op de hoogte van het GOEDE nieuws! ;-)

      Verwijderen