Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 16 januari 2019

Beetje stil?











Beetje stil door een beetje druk.
Geen ruimte voor leuke blogjes...
Geen overvloed aan onzinnige foto's gemaakt.
Maar achter de schermen wordt hard gewerkt.
En morgen komen m'n broer en m'n zoon!
Aha, eindelijk iets met dat bed doen?

Mooi niks, ben het zat, Slingedael mag hun afval weg komen halen!
Laten ze het maar weer terug zetten tussen hun afdankertjes...
(Wat ben ik toch een ondankbare hond...maar vreselijk aardig!)
😊
Met zoon en broer maak ik er gewoon een gezellige familie ruïne van... of was het nou reünie?
Gezellig wordt het altijd!

Wat bloggen betreft;
Tot zaterdag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten