Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 22 januari 2019

Wakker met een extreme nachtmerrie.


Die moet ik gewoon even kwijt;
In de droom ben ik bij mijn eerste werkgever.
Hij dwingt mij tot iets, ik moet eraan meedoen!
Ik kijk boven op een klein houten blad
en zie de attributen van de Ikebana.
Vazen die ik verplicht ben te schikken.
De groep gaat voetballen en hij verplicht mij mee te doen.
Het moet, hoe dan ook.
Van binnen word ik woedend,
toch blijft hij mij dwingen.
Ik bevind mij in een verloederde sporthal.
Dan dwing ik mijzelf om uit deze droom wakker te worden.
Het lukt gedeeltelijk, maar het beklemmende gevoel blijft.
En blijft...
De beelden staan nog haarscherp in mijn hoofd.
Werkelijk, een vreselijke droom!

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hellup, ik drukte verkeerd...ik wou typen; Je hebt helemaal gelijk Elly, dank je! Oi oi wat stom om op het verkeerde te drukken, sorry Elly!!!

      Verwijderen
  2. Met Ellie eens, je bent nog niet los van alle ellende die je meemaakte. Moet je dit wel alleen verwerken, hulp vragen kan geen kwaad denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig beaamde jij Ely, ze heeft gelijk en idd, ik zoek nu hulp!

      Verwijderen
  3. Het voornaamste is dat ook Ferrara een heel goede tip gaf. Daar ben ik blij om. Sterkte Walter. Het heeft gewoon echt veel tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen