Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 2 februari 2019

Als het werkelijk gebeurt...De Totale Verandering.

Niet te geloven!
Ineens zie ik dat thema in dit schilderij verbeeld!
(Laat je fantasie maar eens de vrije loop!)



Het is niet te vergelijken met het Bijbelse Einde der Tijden.
Maar daarover had ik altijd al speciale ideeën en in die zin lijkt het best een beetje op
mijn eigen Totale Verandering.

Einde der tijden, gewoon niet theatraal bekijken, maar als iets heel nuchters.
Niets anders dan een redelijk plotselinge omschakeling!
We zijn er zelfs al zo aan gewend dat we het nauwelijks merken
Techniek, zowel als mentaliteit zijn in korte tijd extreem veranderd
en....
in feite is dat ook zo in mijn eigen leven!

Hoe groot die schok werkelijk is kan ik nauwelijks vertellen of zelfs bevatten!

Bij deze heb ik het een beetje verwoord op...
De Spijkerbed-manier!
😎

Pas maar op als ik het op Werkwijze ga uitleggen...

😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten