Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 15 februari 2019

Er is nog veel werk aan de winkel!

Of er een bericht bij is?

In ieder geval is het een recente foto, die van gisteravond was er een van toen ik 32 was.
En nee, er is niks aan geverfd of bijgewerkt!
Alleen een beetje slim gefotografeerd , want dat kan natuurlijk ook...
en ik rook al 20 jaar niet meer!
Wel een flink stuk doorleefder, dat wel.....

En toen ik van dat vreselijke Slingedael zomaar gratis internet kreeg?
Wow, wat vallen die genadeloos door de mand!
Ik had destijds, tegen de wet op privacy in, namen genoemd. volgens mij waren dat o.a. lidi Bezemer, hoofd Wonen.zorg en welzijn en e.v.v. ster Karin Lindsen...Nee, dat konden de dames niet aan!
Stel je voor dat hun schandalige manier van handelen bekend zou worden!
Dus wat deed deze be- en doortrapte groep...
Ze sneden mijn internet af!
De moraal van Slingedael, triomfantelijk uitgevoerd door mevr. of juffrouw E. den Haan.

Je begrijpt dat ik dat nu niet meer zou durven!
Tenzij ik ze onder de dekens fluister bij

Bedgeheimen.
En natuurlijk een mooie nacht toegewenst!

Dus je begrijpt het, deze vrolijke man heeft nog veel werk aan de winkel!

Afbeelding kan het volgende bevatten: Walter Kas, baard, close-up en binnen


Vrolijke man???
Verdriet zonder tranen doet op een rare manier veel pijn.


2 opmerkingen:

  1. Het is alles bij elkaar gewoon een groot shit zootje, nou ja
    gewoon??? "Verdriet zonder tranen doet op een rare manier veel pijn"
    En dat is zeker waar Walter, net als het gedrag van je oudste zoon,
    [zonder te weten wat daar de reden van is] zoiets vreet aan je ziel.
    Je huidige woonomgeving is nog veel te kort om je daar al helemaal
    thuis te kunnen voelen. Mag je daar eigenlijk een huisdier hebben,
    het lijkt me geweldig voor je als je weer een poes kon hebben, om
    lekker mee te kroelen en je weet zelf dat je veel liefde van ze krijgt.

    De boog heeft zolang gespannen gestaan dat je nu echt moet afkicken,
    je lichaam heeft dat vele slapen echt nodig, het is een natuurlijk geneesmiddel. En de vrolijke man..?...ik zie vooral een bijzonder
    lief en vriendelijk mens maar vrolijkheid zie ik helaas niet in deze
    mooie foto. Er is zeker nog veel werk aan de winkel Walter, en de
    tijd zal het leren, knap trouwens dat je al zo ver bent gekomen.

    Hoi je taai en een slaap lekker*****

    Lieve groetjesssss,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Josephine, je bent een ware engel!
      Dank voor deze reactie. @

      Verwijderen