Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 19 februari 2019

Er kwam weer iets bij...



Kurkuma!


Die links is de kurkuma, rechts de gemberwortel...
Het betreft een 'spiritueel' dieet, vandaar dat de foto wat wazig is.

Zelf begin ik ook steeds 'waziger' te worden, zo wazig
dat sommige van mijn stukjes en foto's beter lijken te worden!

Dat 'elke-dag-recept sla ik wel eens over, hoor..
Van het klaarmaken raak ik soms uitgeput!

Kurkuma schijnt helemaal een wonder middel te zijn.
De lijst met ziektes die je niet zal krijgen wordt alsmaar langer.
Een beetje problematisch doodgaan lijkt er niet mee bij!

Straks ga ik de artistieke knotwilligen op de foto zetten!
Je moet dan wel eerst vragen;
Knot,zijt gij gewillig?

Hopelijk is iedereen die vandaag op jouw pad komt
ook een beetje gewillig!

Privé informatie;

De grotere tuinbroek past nu perfect

en de 60+ crême doet wonderen,
net als de zelf bruinende bodylotion.
Vertel het a.u.b. niet verder, laat het onder ons blijven!


Het werk op de kastdeur...ook geheim!

🙈🙉🙊

2 opmerkingen:

  1. overal bij jou is het zen of er hangt kunst, maar het fijne is dat je alles zelf maakt
    gember heb ik gisteren nog gebruikt, maar kurkuma komt bij mij altijd uit een potje
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Potje ga ik hierna ook es doen..dan maak ik er waarschijnlijk een potje van! :-)

      Verwijderen