Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 18 februari 2019

Mijn wilde nachten...


Echt vreselijk overdreven hoor!
Het enige dat er nu wel weer aan begint te kloppen
is dat mijn inspiratie vlam vat, zo na twaalven!
Vandaag ging ik terug mijn tuinbroek ruilen...
Kleinere maat nodig zeker?
Hahaha, daar zeg ik maar beter effe niks op.

Onderweg daar naar toe liep ik via een pad waar allemaal knotwilgen, dichtbij stonden.
Wat een geluk dat ik mijn toestel niet bij me had!
Anders had ik daar tot laat in de middag foto's staan nemen, echte kunstwerken zijn het.



Mijn slaapberichten laat ik maar gewoon tot 'avondpraat' te gaan benoemen...
Toch is het niet onmogelijk dat er een Blauw/Gouden kunstenmakers werkje bij komt te staan.
Natuurlijk nog in wording.


Dus wens ik de lezer een avond in wording toe...
In wording om lekker te gaan slapen!


1 opmerking:

  1. Heerlijk te lezen Walter dat je inspiratie weer vlam vat,
    laat de kwasten maar wilde nachten beleven.
    En................je Blauw/Gouden kunstenmakers werkje vind
    ik beslist niet in wording maar wat mij betreft SUPER!!!
    Werkelijk PRACHTIG, en spreek me niet tegen hé, hihihi

    Toedelssssss
    @@@

    BeantwoordenVerwijderen