Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 3 februari 2019

Foto's; Terug van weggeweest.





Eigenlijk voor het eerst gelopen zonder.
En dat ging goed, althans als je langzaam 
went aan de verzakking.
Niet die van mezelf hoor!
Die van Gouda!
Je moet bijna wel een evenwichtskunstenaar zijn
om in Gouda gewoon rond te lopen, want alles is verzakt...
Kan Gouda zelf niks aan doen hoor, tis de Hollandse bodem!

Maar...ik heb het overleefd en heb besloten...
om dit keer de foto's op mijn Fotoblog te zetten.

Gelukkig vond deze het niet erg
om voor paal te staan.
Is er aan gewend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten