Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 5 februari 2019

Na morgen kan ik aantonen dat ik het ben!



Tot op heden zei ik meestal;
Maar ik ben het hoor, kijkt u maar!

Ja, maar dat kan iedereen wel zeggen, daar hebben we niks mee te maken.
We willen het zien, natuurlijk met foto erbij!

Vanaf morgen zal zelfs Slingedael weten dat ik het ben en ik kan dan weer aantonen aan de rechter dat ik inderdaad daar was!
Oo, dan kan je ze eindelijk officieel aanklagen dus!
Ja, tuurlijk, ik krijg immers nog ruim 10.000 euro van ze!
Zo, zo...kan je dat aantonen dan?
Ja hoor, mevrouw Koster...ik heb alle bewijzen bewaard, ondanks dat uw handlanger, de heer R.Smits allang wegens fraude ontslagen is!

Nou, nou ,nou..tis me toch allemaal wat, gelukkig maar dat je nu een ID hebt, dat is makkelijker bij het aanklagers van de oplichters!

Welke van de 2 ik ben?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten