Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 22 februari 2019

Naar binnen toe aan het ontwaken.


Lekker groot en dus wat makkelijker om te lezen.
Nu nog een willekeurige foto erbij en dan nog even een uurtje liggen.
Het is nog maar 5:50 uur!



Kijk, zo'n 10 jaar geleden ben ik met iets begonnen, waarbij ik de behoefte voelde om mijzelf en mijn medemens wakker te maken...
Tis wat!
Het grappige was dat ik mijn blog eerst anders wilde noemen, namelijk;
Natte dweil naast bed!
Nou, mijn oudste zoon begreep toen wel redelijk wat ik daarmee bedoelde, maar vond de titel
Spijkerbed toch iets simpeler, pakkender.
Een bed waar je niet makkelijk op in slaap zou vallen, integendeel!
En dat klopt, want al 10 jaar ben ik bezig om steeds wakkerder te worden.

In feite helpt iedereen mij daarbij, zonder dat ze het weten!

Poeh! 
Het bovengrondse stukje wordt al weer veel te lang
En dat voor de vroege morgen!

Weet je wat ik doe...ik duik onder naar>>



Verder schrijven doe ik later op de dag wel....want gisteren ging ik er nog van uit
dat ik vandaag niks te bloggen had!
Een leuk stukje over mijn nieuwe plannen misschien?
Wie weet, het is nog vroeg en ik heb daarnet mijn eigen gemaakte 'medicijn' op...
Beetje kramp, maar dat is zo over.

Vast een fijn weekend gewenst...
dat zeg ik je van onder de 'meer lezen' dekens.

😉

2 opmerkingen:

  1. naar....hopelijk een matras en geen spijkers ,-)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus ook al tien jaar, tien jaar wijze woorden, gespekt met humor en sarcasme :-)

    BeantwoordenVerwijderen