Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 21 februari 2019

Pillen werken niet, maar zijn wel makkelijker!


Dinsdag avond...mijn hemel wat ben ik bezig geweest!
En als experiment heb ik er vast de helft van opgegeten.
Het was mijn 'Woensdag Stilte-dag ontbijt.
Ben er met opruimen en voorbereiden meegerekend, een uur mee bezig geweest!

Het recept ga ik je niet geven want dat omschrijven is bijna net zoveel werk als het maken!
Tot overmaat van ramp maakte ik nog een beker drinken van een mij onbekend poeder, ik had de pot nodig...
Waarschijnlijk was het ooit bedoeld als instant choco of koffie!
Pas daarna nam ik wat van het monsterachtige gezonde spul,
maar het werkte fantastisch want daarna voelde ik mij
......
En zo gaat het schilderij worden!



👾👼💃


1 opmerking:

  1. zo heeft iedereen wel iets waar hij zich......mee voelt ;-)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen