Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 21 februari 2019

Misschien ga ik nog wat 'bloggen', straks....




Bloggen over de dag erna...
Maar het werkt toch behoorlijk door,
ik blijf Stil van binnen.

Het is een gebrek aan 'dragers' om op te schilderen, geen opgespannen papier, geen doeken.
En dat papier waar ik die 2 op gemaakt heb, tja, dat was erg behelpen!
Maar ik ga het toch weer even doen!
Schilderen...



Dan maar Stil.

Waar dit stuk werkelijk over gaat
dat lees je hieronder;
Leven naar wie je bent.

Niet naar wat men zegt wat je hoort te zijn,
niet naar wat je volgens anderen moet zijn, omdat dat beter voor je zou zijn...
Nee, gewoon leven naar die je werkelijk bent
en alleen jij weet dat!
Dit weekend ga ik een stuk hierover plaatsen op Werkwijze, een van mijn blogs die gelukkig vaak bewust gelezen wordt, of juist bewust niet!
Beide zijn prima.
Na een leven van 68 jaar kan dat wel eindelijk...de expert zijn van je eigen leven.
Toch zal dat stuk niet zomaar enkel over mij gaan, want dat past niet bij wie ik ben!

Vanaf zeer jong ben ik al een zeer bewust levend mens, zo ben ik geboren of geworden, dat maakt in feite niks uit!
Waar het in dat stuk vooral over zal gaan is...hoe ga je om en hoe leef je met die je werkelijk bent.
En dat is niet iets dat je zomaar even doet...zeker niet in deze tijd, een tijd die barstensvol zit met verleidingen, regels en confrontaties.
Slapend naar je dood toegaan, of misschien vechtend, verdrietig of boos?
Dat is niet meer van deze tijd.
En zeker niet van de Nieuwe Tijd, waarvan we letterlijk op de drempel staan.

Dit weekend op Werkwijze te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten